نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان اشکذر با هدف ایجاد هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی برای اجرای نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (طرح نماد) برگزار شد و بر تسریع در ارائه خدمات حمایتی و مشاوره‌ای به جامعه هدف تأکید شد.

اشکذرخبر،جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان اشکذر با هدف ایجاد هماهنگی حداکثری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای «طرح نماد» (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) برگزار شد.

در این نشست که به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور رؤسای ادارات آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر، شهرداری اشکذر و اداره ورزش و جوانان تشکیل شد، بر ضرورت تسریع در ارائه خدمات مشاوره‌ای و حمایت‌های اجتماعی به جامعه هدف تأکید گردید.

رؤسای دستگاه‌های حاضر ضمن بررسی چالش‌های موجود، بر لزوم یکپارچه‌سازی فرآیند شناسایی، ارجاع و مداخله در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان توافق کردند. هدف غایی این اقدامات، ایجاد شبکه حمایتی موثر و پایدار برای پیشگیری از مخاطرات اجتماعی در سطح شهرستان است.

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/pqmXe