اشکذرخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر: با هدف بررسی میدانی مسائل و چالشهای موجود، نشست صمیمی دهیاران بخش مرکزی با سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان اشکذر برگزار شد.
در این نشست که با رویکرد تعامل حداکثری و همافزایی برگزار شد، ضمن بررسی وضعیت عمرانی و خدماتی روستاهای تابعه، پیرامون راهکارهای عملیاتی برای رفع موانع موجود بحث و تبادلنظر صورت گرفت.
سرپرست بخشداری مرکزی در این جلسه بر اهمیت جایگاه دهیاران به عنوان بازوان توانمند مدیریت در روستاها تأکید کرد و افزود: شناخت دقیق نیازهای بومی و بهرهگیری از خرد جمعی، کلید اصلی حل چالشهاست. وی با اشاره به ضرورت برنامهریزی هدفمند، از دهیاران خواست تا با اولویتبندی پروژههای عمرانی و پیگیری مستمر، در جهت ارتقای سطح خدماترسانی و بهبود شاخصهای رفاهی در سطح روستاها با تمام توان تلاش کنند.
در ادامه، دهیاران حاضر نیز ضمن بیان مشکلات و محدودیتهای اجرایی در مناطق خود، پیشنهادات خود را در حوزههای مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی ارائه دادند.
این نشست با تأکید بر تداوم جلسات منظم برای پیگیری مصوبات و نظارت دقیق بر روند پیشرفت طرحهای روستایی به پایان رسید.






Wednesday, 24 June , 2026