به گزارش نسیم صادق به نقل از خبرگزاري ايسنا، اين سامانه در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مشتریان گاز طبیعی و توسط واحد فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران در شركت گاز استان يزد راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. سامانه جدید تحت وب بوده و دارای قابلیت‌هایی از جمله اشتراک پذیری، صدور […]

به گزارش نسیم صادق به نقل از خبرگزاري ايسنا، اين سامانه در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مشتریان گاز طبیعی و توسط واحد فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران در شركت گاز استان يزد راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سامانه جدید تحت وب بوده و دارای قابلیت‌هایی از جمله اشتراک پذیری، صدور صورتحساب و تعدیلات به صورت آنلاین، صدور تسویه حساب قابل پرداخت و همچنین دسترسی آنلاین کلیه نواحی گازرسانی به سیستم مربوطه جهت پاسخ‌گویی و رفع مشکلات مشترکین گاز طبیعی می‌باشد.

این سامانه در تعداد محدودی از شرکت های گاز استانی اجرایی گردیده و شرکت گاز استان یزد به عنوان پنجمین شرکت، سامانه جدید مشترکین را راه اندازی نموده است.

گفتنی است؛ پیش از این جهت آشنایی کارشناسان و روسای نواحی گازرسانی با این سیستم یک دوره آموزشی چهار روزه، توسط کارشناسان امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران در سه گروه برای کارکنان امور مشترکین، حسابداری فروش و IT، در این شرکت برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/fNPtW