امام جمعه اشکذر مردم را به حضور پرشور در انتخابات و عمل به تکلیف دینی و ملی دعوت کرد.

به گزارش اشکذر خبر، حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان امام‌جمعه اشکذر با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفندماه، به مردم شهرستان اشکذر توصیه کرد تا در انتخابات پیش رو با حضور پرشور به تکلیف دینی و ملی خود عمل کنند.

وی نامزدهای انتخابات یازدهم اسفندماه را به رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات، دعوت و بیان کرد: مبادا نامزدهای انتخابات و طرف‌دارانشان برای کسب رأی بیشتر، زبان خودشان را آزاد بگذارند و به دیگران سخنی بگویند که شایسته اخلاق اسلامی نیست.

طالبیان در ادامه با بیان نکاتی به مردم در مورد حضور در انتخابات، افزود: مردم در پای صندوق رأی دو وظیفه دارند، اول شرکت در انتخابات به‌عنوان عبادت با نیت تقویت دین و دوم انتخاب افراد شایسته‌تر و اصلح‌تر است.

خطیب نمازجمعه اشکذر با برشمردن روش‌های انتخاب فرد اصلح، اظهار کرد: باید با تحقیق در مورد پیشینه علمی و دینی افراد و همچنین کمک‌گرفتن از افراد قابل‌اطمینان و با بینش اجتماعی و سیاسی به انتخاب اصلح رسید.

وی در پایان با اشاره به هفته سربازان گمنام امام‌زمان (ع)، از تلاش‌های بی‌وقفه آنان قدردانی و امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری این عزیزان است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/X4Y3X