همزمان با دهه امامت و ولایت، مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی از جمله مولودی‌خوانی، دف‌نوازی، قصه‌گویی، کاردستی و مسابقه رنگ‌آمیزی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر برگزار شد.

اشکذرخبر به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر ، همزمان با دهه امامت و ولایت ، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در کتابخانه‌ عمومی شهرستان اشکذر برگزار شد.
به مناسبت دهه امامت و ولایت ،مولودی خوانی و دف نوازی ،نامه ای به زیباترین هستی توسط اعضای فعال کتابخانه، برنامه های ویژه ای نظیر قصه گویی، آموزش کاردستی و مسابقه رنگ آمیزی غدیرو پخش انیمیشن غدیر در جمع کودکان عضونیزبرگزار گردید.

 

 

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/7ntV2