مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: علاوه بر سامانه ۲۰۱۱۷ رفع خرابی تلفن ثابت ، روش های جدید و آنلاین دیگری در راستای ثبت خرابی تلفن ثابت به صورت شبانه روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان است.

به گزارش اشکذر خبر؛ محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام اینکه علاوه بر سامانه ۲۰۱۱۷ رفع خرابی تلفن ثابت، روش های جدید و آنلاین دیگری در راستای ثبت خرابی تلفن ثابت به صورت شبانه روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان است؛ افزود: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ سیستم پاسخگویی به صورت مکانیزه در مخابرات منطقه یزد فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن ۲۰۱۱۷و یا سایت اینترنتی www.tci.ir و ورود به مخابرات من ) و یا کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه به سیستم اعلام کنند.

لازم به ذکر است؛ هر مشترک قبل از تماس با شماره ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن و یا سایر روش های اعلامی و جدید ثبت خرابی، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند تا رسیدگی به فرایند رفع خرابی در اسرع وقت انجام گیرد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/6s0I2