جلسه ستاد نمازجمعه بخش خضرآباد با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای ستاد نمازجمعه برگزار شد.

به گزارش اشکذر خبر؛ جلسه ستاد نماز جمعه بخش خضرآباد با حضور حجه الاسلام غالبی امام جمعه، پرهیزگار بخشدار و اعضای ستاد نماز جمعه بخش خضرآباد اشکذر در محل منزل امام جمعه این بخش برگزار شد.

غالبی در جلسه ستاد نماز جمعه این بخش به اهمیت اقامه نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جای جای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نماز جمعه یکی از مهمترین دست آورد های با ارزش انقلاب اسلامی ایران است و باید موهبت بزرگ نماز جمعه را گرامی بداریم چرا که قبل از انقلاب اسلامی ما چنین نعمتی را نداشتیم و اگر نماز جمعه‌ای هم برگزار می‌شد غالباً عبادی بود و سیاست در آن دخالتی نداشت.

وی به درپیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس و اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت باید از تمام ظرفیت های موجود جهت ایاب و ذهاب مردم روستاهای مختلف بخش خضرآباد جهت شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده کرد.

در این جلسه مقرر شد؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ده ونیم صبح روز جمعه بیست وپنج فروردین با اجتماع مردم مناطق مختلف بخش خضرآباد در جوار امامزاده سیدکافی (ع) روستای کافی آباد شروع و تا مسجد جامع روستای بامکان محل اقامه نماز اقامه شود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/bvsm9