در دیدار مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران با شهردار اشکذر، بر ضرورت استقرار نظام مدیریت بهره‌ور در شهرداری و ارتقای کارآمدی خدمات شهری، به‌ویژه در حوزه مدیریت منابع، فضاهای سبز و رضایتمندی شهروندان تأکید شد.

اشکذرخبر به نقل از روابط عمومی شهرداری اشکذر،در راستای هم‌افزایی برای ارتقاء شاخص‌های کارآمدی در مدیریت شهری، سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران، به همراه حسینی مشاور فرماندار شهرستان اشکذر در امور بهره‌وری، با دکتر علمدار شهردار اشکذر دیدار و پیرامون راهبردهای نوین بهره‌وری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیرعامل انجمن بهره وری ایران استقرار نظام مدیریت بهره‌وری در مدیریت شهری را فراتر از یک رویکرد مدیریتی دانست و گفت: بهره وری نقشه راهی ناگزیر برای تحقق چشم‌اندازهای نوین در مدیریت مطلوب شهرهاست که ضرورت دارد در شهرداری ها به واسطه ارتباط مستقیم با مردم به آن توجه جدی شود.

سید حمید کلانتری افزود: شهرداری اشکذر نیز با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، لازم است با رویکرد بهره‌وری‌محور، مدیریت بهینه منابع، مشارکت شهروندان در حفظ فضاهای سبز و ارتقاء استانداردهای خدمات‌رسانی در پارک‌ها را در دستور کار خود قرار دهد تا این فضاها به کانونی پویا برای نشاط اجتماعی و سرمایه اجتماعی شهری تبدیل شوند.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌وریِ مدیریت شهری زمانی به هدف خود می‌رسد که به افزایش رضایتمندی، آرامش و کیفیت زندگی تک‌تک شهروندان اشکذری منجر شود و پیوند میان مردم و نهاد شهرداری بر پایه اعتماد متقابل و مسئولیت‌پذیری دو طرفه استوار گردد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/U0dWG