حجه السلام غالبی؛ نماینده ولی فقیه در بخش خضرآباد و محمد پرهیزکار؛ بخشدار مرکزی در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

به گزارش اشکذر خبر،  در این پیام آمده است؛ همایش باشکوه انتخابات ۱۱ اسفندماه، علی رغم تمامی خدعه ها و نیرنگ های بدخواهان این مرز و بوم مقدس که هر چه در توان داشتند را برای ایجاد گسست میان مردم و آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی به کار بستند، مسئولیت خادمان آنان در عرصه ها و مسئولیت های مختلف برای تامین زندگی و معیشتی در شان و جایگاه رفیع این مردمان سنگین تر و خطیرتر نمود.

انتخابات ۱۱ اسفندماه تجلی مردم سالاری دینی بود چرا که انقلاب اسلامی اصالت، قدرت، امنیت و ثبات خویش را از “مردم” می گیرد.

بر خود لازم می‌دانیم که به پاس حضور غیرتمندانه و آگاهانه‌ی شما مردمان اصیل و شریف بخش خضرآباد بخصوص در شرایط بد آب و هوایی؛ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، سر تعظیم در مقابل شما فرود آورده و سجده شکر به درگاه باریتعالی به جای آوریم.

️درود و سلام خدا بر شما مردم عاشق و با بصیرت؛ به امید تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور آن منجی یگانه عالم بشریت اللهم عجل لولیک الفرج

 

در ادامه بیشتر بخوانید

اخبار مربوط به انتخابات

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/nq00A