در آستانه‌ی صبح آدینه، مردم ولایت‌مدار اشکذر در محفلی معنوی گرد هم آمدند تا با زمزمه‌ی دعای پرفیض ندبه، یاد و نام امام عصر (عج) را زنده نگاه دارند. این مراسم با حضور پرشور عاشقان اهل‌بیت (ع) و نوای گرم مداح کشوری، حاج حمید معامله‌گر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اشکذرخبر، همزمان با صبح جمعه ۲۹ خردادماه، مهدیه اشکذر شاهد برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه و عزاداری بود. در این محفل که با هدف تعمیق باورهای مهدوی و ایجاد فرصتی برای خلوت با پروردگار ترتیب یافته بود، اقشار مختلف مردم با حضور در مهدیه، روز خود را با یاد امام زمان (عج) آغاز کردند.

در این مراسم، حاج حمید معامله‌گر، از مداحان برجسته‌ی کشوری، با نوای دلنشین خود فرازهای دعای پرفیض ندبه را قرائت کرد. وی در ادامه با ذکر مصائب اهل‌بیت (ع)، شور و حال خاصی به این محفل معنوی بخشید و شرکت‌کنندگان را در فضایی مملو از حزن و ارادت، به توسل به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) دعوت کرد.

این مراسم که نمادی از عشق و ارادت مردم اشکذر به آستان مقدس مهدوی است، با دعا برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) و سلامتی و سربلندی ملت ایران به پایان رسید. برگزاری چنین برنامه‌هایی در مهدیه اشکذر، همواره نقطه عطفی برای تحکیم وحدت و انسجام دینی در سطح شهرستان بوده است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/81Z83