به گزارش اشکذرخبر، محمدرضا جعفری خرمی در حاشیه دیدار با امام جمعه ابرکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ابرکوه اظهار داشت: مردم یزد 5 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که از این میزان، بیش از  500 گرم طلا بوده و از سوی مردم استان یزد برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شده […]

به گزارش اشکذرخبر، محمدرضا جعفری خرمی در حاشیه دیدار با امام جمعه ابرکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ابرکوه اظهار داشت: مردم یزد 5 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که از این میزان، بیش از  500 گرم طلا بوده و از سوی مردم استان یزد برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شده است.

وی افزود: در این مدت مردم این استان علاوه بر اهدای 300 میلیون تومان وجه نقد، 500 میلیون تومان نیز در قالب اجناس شامل کاشی، سرامیک، فرش و پتو به ستاد بازسازی عتبات اهدا کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد با بیان اینکه مردم نیکوکار این استان سال گذشته 15 میلیارد ریال به امر بازسازی عتبات عالیات کمک کردند، تصریح کرد: این کمک‌ها شامل دو کیلوگرم طلا و سکه، یک میلیارد و 250 میلیون تومان وجه نقد، 500 میلیون تومان نیز کمک‌های جنسی بوده که به ستاد بازسازی عتبات اهدا کردند.

خرمی از ساخت 2 باب در مطلا حرم مطهر حضرت مسلم(ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: این در‌ها از محل کمک‌های مردم استان یزد به ارزش یک میلیارد تومان تهیه شده است و  کار قلم‌زنی تمام شده و آب طلا کاری آن آغاز شده است که با اتمام آن تا  اواخر شهریورماه به عراق  حمل می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در مورد اعزام نیروهای اجرایی به عتبات گفت: سال گذشته بیش از 10 هزار نفر روز کارگر ساده، آشپز و نیروی متخصص در رشته‌‌های خاص برای بازسازی عتبات عراق اعزام شدند .

وی افزود: برای بازسازی حرمین شریفین عسکرین(ع) در سامرا نیاز به بنا، نماکار، سنک کار، نیروهای متخصص کامیوتر، حسابدار، کاربر کامپیوتر وجود دارد و افراد متقاضی می‌تواند به ستاد عتبات عالیات یزد مراجعه تا اعزام شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد از مردم خیر استان یزد خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 1-365-814-3428 بانک انصار واریز و کمک‌های غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطح استان تحویل دهند.

منبع:ایسنا

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/Yp8FU