به گزارش اشکذرخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست کمیته اشتغال شهرستان اشکذر گفت: در طرح‌های روستایی تاکنون 18 پرونده با اشتغال‌زایی 90 نفر به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند و تاکنون افزون بر 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاها پرداخت‌شده است. فرماندار اشکذر با تأکید بر اینکه اولویت تصویب طرح‌های پیشنهادی […]

به گزارش اشکذرخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست کمیته اشتغال شهرستان اشکذر گفت: در طرح‌های روستایی تاکنون 18 پرونده با اشتغال‌زایی 90 نفر به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند و تاکنون افزون بر 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاها پرداخت‌شده است.

فرماندار اشکذر با تأکید بر اینکه اولویت تصویب طرح‌های پیشنهادی به کمیته اشتغال اشتغال‌زایی است تصریح نمود: ضروری است کارآفرینان نیز متناسب با طرح و در قالب رسته‌های اعلامی نسبت به دریافت میزان تسهیلات خود با شرط «حداقل 50 میلیون تومان برای ایجاد یک شغل» اقدام نمایند.

وی با اشاره به حذف سهم دستگاه‌های شهرستانی در کمیته اشتغال استان افزود: دولت نیز با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا به‌ویژه با تولی گری جوانان و مشاغل خانگی سعی در توزیع متناسب این تسهیلات به کارآفرینان دارد.

نظارت بخشدارها بر نحوه هزینه کرد تسهیلات پرداختی در روستاها نکته دیگری بود که شاه‌حسینی به آن پرداخت و در این خصوص اظهار داشت: در همین راستا انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی نیز با هماهنگی بخشداری‌ها نسبت به معرفی و تصویب وام‌های روستایی اقدام نمایند.

 

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/kRn9e