مخابرات منطقه یزد موفق به کسب رتبه نخست کشوری در ارزیابی عملکرد امور مشتریان شد.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، براساس ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی  عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه چهارم سال ۹۹، مخابرات منطقه یزد با کسب امتیاز ۸۴/۹۸ رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

سرعت پاسخگویی مرکز تماس ۲۰۲۰ و ۱۱۸، پاسخگویی ۲۰۱۰، پرداخت صورتحساب از کانال ۲۰۰۰ ، پیگیری لاوصولی و غیره بخشی از شاخصه های این ارزیابی بود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/bdEjo