کتاب جهت گیری الهی – فرهنگی در تدریس ریاضی عمومی تألیف معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر منتشر شد.

به گزارش اشکذر خبر؛ کتاب جهت گیری الهی-فرهنگی در تدریس ریاضی عمومی تألیف معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر منتشر شد.

این کتاب با هدف ایفای نقش تربیتی استادان به شکل گفتاری و به منظور شناخت خدا و توجه به او، کاربرد صحیح علم، همراهی علم با اخلاق و خودباوری و استقلال جامعه اسلامی توسط سید قاسم حسینی استادیار رشته ریاضی این دانشگاه و با همکاری حجت الاسلام محمد مهدی حرزاده رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان یزد، بی بی خدیجه موسوی، محمد علی ایرانمنش و محمد فرشی با مقدمه محمد مهدی زاهدی و بیژن دواز در چهار فصل و ۱۴۳ صفحه ویژه دانشجویان دوره کارشناسی تألیف و به چاپ رسید.

همچنین این کتاب در شمارگان هزار نسخه و از سوی دفتر نشر معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منتشر شده و مؤلفان امید دارند این اثر که محصول کار جمعی دانش آموختگان رشته ریاضی و حوزه علمیه می باشد؛ زمینه ساز بسط بیشتر پیوندهای الهی – فرهنگی مباحث این درس و باعث ارتقای کیفیت و جذابیت تدریس آن شود.

گفتنی است؛ قبلاً نیز کتاب جهت گیری الهی – فرهنگی در تدریس رشته زیست شناسی، ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به چاپ رسیده است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/Rwwo7