فرماندار شهرستان اشکذر طی جلسه ای با استاندار یزد؛ مسائل و مشکلات این شهرستان را مطرح کرد.

به گزارش اشکذر خبر؛ روح الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر طی جلسه ای با مهران فاطمی استاندار یزد مسائل، طرح ها و مشکلات این شهرستان را مطرح کرد.

بنابر این گزارش؛ ردایی مسائل و مشکلات اشکذر را در حوزه های مختلف ورزشی، عمرانی، محیط زیستی، مصوبات سفر ریاست جمهوری و… مطرح کرد.

استاندار یزد در ادامه ضمن بحث پیرامون چند مساله از این مشکلات و ضمن تاکید بر بحث محیط زیست و دغدغه مردم پیرامون کارخانه شیشه مظروف برای بحث آلودگی هوای اشکذر گفت: همانطور که در شهرستان اشکذر چند روز پیش با حضور نمایندگان محیط زیست، کارخانه شیشه مظروف و چند مسئول این شهرستان پیرامون این موضوع صحبت شده است؛ جلسه ای در مرکز استان نیز با حضور نمایندگان محیط زیست، کارخانه شیشه مظروف و مسئولین مرتبط برگزار شود تا با هم اندیشی به نتیجه مطلوب دست یابند.

فاطمی ضمن تاکید بر این مطلب که در آینده نزدیک به شهرستان اشکذر خواهم آمد و در آنجا در شورای اداری اشکذر حضور خواهم یافت و مشکلات را بررسی خواهم کرد از مجموعه فرمانداری شهرستان خواستند با استفاده از نظر نخبگان شهرستان سند تحولی و عملیاتی این شهرستان آماده شود.

شایان ذکر است؛ در این جلسه پیرامون مسائل فرهنگی شهرستان اشکذر گفتگو شد و استاندار یزد از ابتکارات نوجوانان و جوانان فعال فرهنگی و طرح “هیئت تمدن سازان ۳۰۵ نگین شهرستان اشکذر” که توسط جوانان جهادی و متخصص در حیطه های مختلف برای تنظیم سند چشم انداز شهرستان اشکذر طراحی شده است و قرار است تمام ظرفیت های مردمی را برای گره گشایی مشکلات شهر پای کار بیاورد؛ تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/K3cR7