فرماندار شهرستان اشکذر با صدور پیامی درگذشت "حاج سیدکاظم رازیان" پدر بزرگوار شهید معزز "سیدحسین رازیان" را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

اشکذرخبر:  روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با صدور پیامی درگذشت حاج سیدکاظم رازیان پدر بزرگوار شهید معزز سیدحسین رازیان را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت فرماندار بدین شرح است:

بسم ربّ الشُّهدا و الصدِّیقین
پدران معظّم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی‌بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند و هیچ قلمی را یارای وصف این صبر و ایثار نیست؛ آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری حسینی‌وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.
مرحوم حاج سید کاظم رازیان پدر گرامی شهید والامقام سیدحسین رازیان پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت که به روح این سفرکرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستیم.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهید رازیان، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

انشاالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با علی بن موسی‌الرضا محشور و همجوار گردد.
روح‌الله ردائی
فرماندار شهرستان اشکذر

شهید سید حسین رازیان در تاریخ ۱۰اردیبهشت سال ۱۳۴۱ در اشکذر یزد چشم به جهان گشود در سال ۵۹ در دانشگاه تربیت معلم رشته ریاضی پذیرفته شد و در آذر ماه سال ۱۳۶۰ وارد سپاه تهران شد پس از چند ماه به جبهه اعزام شد و در واحد لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب مشغول به خدمت گردید سرانجام در عملیات کربلای ۵  شب دهم اسفندماه ۱۳۶۵ به لقاء االله پیوست  شهید رازیان در ترجمه اسناد لانه جاسوسی نقش بسزایی داشت.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/0JsNn