رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: امام جمعه اشکذر وشانزده نفر از روحانیون و ائمه جماعات شهرستان اشکذر مسائل و مشکلات فرهنگی؛اجتماعی شهرستان اشکذر در نشستی با جوانان این شهر مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش اشکذر خبر؛ حجه الاسلام محمد پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: حجه الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر و شانزده نفر از روحانیون و ائمه جماعات شهرستان اشکذر مسائل و مشکلات فرهنگی؛اجتماعی شهرستان اشکذر را طی نشستی با جوانان این شهر مورد بررسی قرار دادند.

پورقیومی در ادامه گفت: در این نشست که در مسجد مهدیه شهر اشکذر برگزار شد؛ جوانان به صورت چهره به چهره مشکلات فرهنگی، اجتماعی و انتظاراتشان از روحانیون را بیان کردند و خواستار رفع آنها شدند.

وی افزود: انتظار از روحانیون برای معرفی کتب مفید در مناسبت های مذهبی، راه اندازی سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری (ره)، حضور جمعی روحانیون در مدارس، شرکت بیش از پیش روحانیون در مراسم مذهبی عمومی (ولادت ها، عزاداری ها، دعای ندبه و…)، لزوم جذب نوجوانان و جوانان به مراسم دینی و مساجد توسط روحانیون، ضرورت وقت گذاری بیشتر روحانیون برای نسل جدید، انتظار جامعه از روحانیون برای پیگیری مطالبات عمومی مانند نهضت ملی مسکن، لزوم تشکیل گروه مجازی توسط روحانیون و فعال بودن آنها در فضای مجازی برای پاسخگویی به شبهات و ابهامات، آسیب شناسی علّت روی آوردن برخی هیئات مذهبی شهرستان به استفاده از روان شناسان به جای سخنرانان و روحانیون و انتظار رفع برخی اختلافات سلیقه ای بین مسئولین با گوشزد و پیگیری روحانیون از جمله مسائل مطرح شده درد این نشست بود.

پورقیومی تاکید کرد: در این نشست به تمامی مطالبات و سؤالات حاضرین توسط امام جمعه شهر اشکذر، اداره تبلیغات اسلامی و نیز تعدادی از روحانیون حاضر پاسخ داده شد.

شایان ذکر است؛ این جلسات به صورت فصلی و چرخشی مجددا تشکیل می شود.

 

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/YPgbL