به گزارش اشکذر نیوز، وزارت صنعت،معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرپرستان گرامی خانوار که مشمول طرح سبد کالای حمایتی بوده‌اند، دارای کارت بانکی نمی‌باشند و یا کارت بانکی آنها به هر دلیلی دچار مشکل شده است، باید پس از مراجعه به شعب بانک مربوطه نسبت به درخواست صدور کارت جدید اقدام نموده و از […]

به گزارش اشکذر نیوز، وزارت صنعت،معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرپرستان گرامی خانوار که مشمول طرح سبد کالای حمایتی بوده‌اند، دارای کارت بانکی نمی‌باشند و یا کارت بانکی آنها به هر دلیلی دچار مشکل شده است، باید پس از مراجعه به شعب بانک مربوطه نسبت به درخواست صدور کارت جدید اقدام نموده و از کاربر بانک مربوطه درخواست نمایند تا شماره کارت مربوطه در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت گردد.

در این اطلاعیه آمده است: شماره کارت مذکور 24 ساعت پس از انعکاس در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها در سامانه سبد کالای حمایتی فعال و قابلیت دریافت کالا خواهند داشت.

*فارس*

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/YzM3I