نشست هم اندیشی بررسی موضوعات مرتبط با شهرهای اشکذر و مجومرد با حضور دکتر«محمدصالح جوکار» نماینده مردم،امام جمعه محترم اشکذر و مدیران استانی و مسئولان مرتبط این دو شهر برگزار شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با تاکید بر تسهیلگری، ظرفیت سازی و رفع موانع در مسیر پیشرفت شهرهای اشکذر و مجومرد بیان کرد:طبق هم اندیشی و تعامل ایجاد شده معاون مهندسی فرماندهی انتظامی استان و رئیس سازمان اورژانس یزد درخواست واگذاری موقت زمین اورژانس شهر مجومرد را به اداره کل منابع طبیعی ارائه و منابع طبیعی نیز ظرف ۵ روز نسبت به تعیین تکلیف زمین و واگذاری به صورت موقت اقدام نماید تا سیر مراحل تکمیلی کار صورت پذیرد.

دکتر جوکار افزود:از دیگر سو کروکی زمین برای شهرک مشاغل فنی و مزاحم شهرهای اشکذر و مجومرد توسط منابع طبیعی آماده سازی شود و برای پیگیری در سطح ملی در جلسه هفته پیش رو با مسئولان منابع طبیعی کشور ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد:در موضوع تکمیل جاده حسین آباد پور اکبری نیز تا تاریخ ۲۵ مهرماه سال جاری این موضوع توسط منابع طبیعی پس از پرداخت خسارت تعیین شده از سوی فرمانداری اشکذر تعیین تکلیف و آغاز مجدد عملیات اجرایی جاده در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شریف یزد،اشکذر،زارچ و بخشن ندوشن در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بابت ۲۰ هکتار زمین های مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن مجومرد نیز موضوع و طرح مرتبط توسط فرمانداری و شهرداری برای اخذ مصوبه مربوط در شورای شهرستان ارائه و جهت تائید نهایی به شورای مرتبط در استان ارائه شود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/4outM