با برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان یزد مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به عنوان شورای اجرایی مجمع هلال احمر شهرستان اشکذر انتخاب شد.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر؛ در انتخابات ششمین دوره اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر که با مشارکت اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران به طور هم زمان با سراسر کشور در شهرستان اشکذر برگزار شد، محمدحسن طالبیان اشکذری؛ مسئول دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به عنوان یکی از اعضای شورای اجرایی مجمع هلال احمر این شهرستان انتخاب شد.

بنابراین گزارش در هر یک از شعبه های هلال احمر در شهرستان ها، ۴ عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل شورای اجرایی و یک نفر به عنوان بازرس مجمع هلال احمر انتخاب شدند.

به موجب اساسنامه جمعیت هلال احمر، انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یکبار برگزار می شود و این انتخابات در سه مرحله شهرستانی، پس از آن انتخابات استانی و تعیین هیأت مدیره هلال احمر و سپس انتخابات کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال احمر برگزار خواهد شد که در پایان هر سال تنظیم ترازنامه، برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر بر عهده شورای اجرایی و بازرسی خواهد بود.

در این دوره از انتخابات، ندا متین گوهر، محمود بیداری، محمدحسین غلامزاده اشکذری و محمدحسن طالبیان اشکذری از اعضای اصلی شورای اجرایی و علی مشیری نیا و لیلا شریفی اشکذری به عنوان اعضای علی البدل شورای اجرایی و سید سجاد موسویان و علیرضا دهقانی اشکذری به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/XsQN1