روابط مخابرات منطقه یزد اعلام کرد: سریعترین راه برای رفع خرابی خطوط تلفن ثابت این است که مشترکان در صورت اطمینان از عدم خرابی داخلی ضمن تماس با سامانه ۲۰۱۱۷ نسبت به ثبت شماره تلفن ثابت و شماره همراه خود، اقدام نمایند.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ بر اساس این گزارش مشترکان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از تماس با سامانه ۲۰۱۱۷، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن که از سالم بودن آن مطمئن هستند به کابل ورودی محل زندگی خود از خراب بودن تلفن اطمینان حاصل نمایند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خط تلفن ثابت، با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.

این روابط عمومی می افزاید: پس از تماس مشترک و ثبت شماره تلفن در سیستم خرابی در اسرع وقت ماموران رفع خرابی برای رفع مشکل به محل اعزام خواهند شد.

شایان ذکر اینکه مشتریان گرامی برای حفظ سلامت خود و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی جهت دریافت سرویس و خدمات از سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات استفاده نمایند.

همچنین مشتریان گرامی می توانند برای اطلاع از سامانه های غیر حضوری به سایت www.yazd.tci.ir مراجعه و یا با سامانه ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی به شماره ۲۰۲۱ داخلی تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/s9dVx