در نشست خبری فرماندار شهرستان اشکذر با اصحاب رسانه؛ فعالین این حوزه به طرح مسائل صنفی حوزه رسانه از جمله لزوم آموزش حرفه ای و تخصصی، هجوم صنایع آلاینده در این شهرستان، لزوم تاسیس کلانتری شهر مجومرد، توجه به آسیب های اجتماعی، درج آدرس صحیح اداراتی که در شهر مجومرد مستقر هستند، لزوم جابجائی و چرخش مدیران ادارات اشکذر و توجه جدی به انجام مسئولیت های اجتماعی صنایع پرداختند.

اشکذر خبر _ علی مشیری نیا اولین نشست رسانه ای روح الله ردائی فرمانار شهرستان اشکذر با اهالی رسانه و اصحاب قلم به همت و میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

علی حکیمیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در این نشست؛ برگزاری نشست های ماهانه با مدیران ادارات مختلف این شهرستان را از جمله برنامه های سال جاری این اداره بیان کرد و با تاکید بر نقش و اهمیت رسانه در امر توسعه از فرماندار اشکذر درخواست نمود تا زمینه حضور مدیران کل در نشست های خبری این شهرستان فراهم آورد.

ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه عصر حاضر عصر رسانه و ارتباطات است؛ به نقش رسانه ها در امر توسعه اشاره کرد و با تاکید بر طرح مطالبه جدی خواسته های مردم از سوی رسانه های اشکذر و طرح انتقاد از سوی فعالین این حوزه گفت: انتقاد سازنده از مسئولین و مطرح شدن از سوی رسانه ها مانند شاخه گلی است که از سوی اهالی به مسئولین هدیه داده می شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات این شهرستان بر آفت و آسیب اختلافات محلی و منطقه ای در مسیر توسعه تاکید و گفت: متاسفانه به دلیل وجود اختلافات منطقه ای مسائل و اولویت های این شهرستان به فراموشی سپرده شده و بعضا مورد غفلت واقع شده است که با وجود رویه وحدت که هم اکنون بر این شهرستان حاکم شده است؛ امیدواریم سایر مسائل و مشکلات نیز مرتفع گردد.

شایان ذکر است؛ طرح مسائل صنفی حوزه رسانه از جمله لزوم آموزش حرفه ای و تخصصی، هجوم صنایع آلاینده در این شهرستان، لزوم تاسیس کلانتری شهر مجومرد، توجه به آسیب های اجتماعی، درج آدرس صحیح اداراتی که در شهر مجومرد قرار دارد، لزوم جابجائی و چرخش مدیران ادارات اشکذر و توجه جدی به انجام مسئولیت های اجتماعی صنایع مستقر در اشکذر از جمله مباحثی بود که از سوی رسانه های اشکذر مطرح شد.

همچنین اقامه نماز جماعت به امامت حجه الاسلام دلاوری امام جمعه رستاق و اجرای برنامه هنری توسط احمدی کمدین رستاقی از جمله برنامه های اجرائی در این نشست خبری بود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/HQGKQ