شروع کلاس های تابستانه در موسسه قرآنی امین گزیده ای از مهمترین و جدیدترین اخبار قرآنی شهرستان اشکذر است.

به گزارش اشکذر خبر؛ برگزاری کلاس های تابستانه موسسه ی قرآنی امین با همکاری خانه های قرآنی حضرت خدیجه کبری آغاز که شایان ذکر است که این موسسه قرآنی مجوز فعالیت خود را از سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دریافت نموده است.

برگزاری اولین جلسه هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان اشکذر اولین جلسه هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان در راستای سیاست گذاری و تقویت برنامه های قرآنی در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید. که در این نشست حجت الاسلام پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ضمن خیر مقدم به حضار و گرامیداشت مناسبت ها در مورد نقش خواهران در جهت توسعه فعالیت های قرآنی که می توان با همکاری و برنامه ریزی مناسب شاهد رشد و بالندگی بیشتر فعالیت های قرانی در سطح این شهرستان بود، اهداف برنامه ها و طرح ها، مشخص شدن اعضای هیئت اندیشه ورز و پشتوانه سازمان برای این هیئت ، رصد و سامان دادن به فعالیتهای قرآنی و ارتقاء برنامه ها، کار عاشقانه و برای خدا، فعالیت در فضای مجازی و کادر سازی توسط هیئت در همه شهرستان توصیه هائی بیان نمودند.

حجت الاسلام اسماعیلی کارشناس امورقرآنی این اداره نیز در این نشست به تشریح دستور العمل ابلاغی این هیئت پرداخت و شرایط عضویت اعضاء اعم از اعضای حقوقی و حقیقی و چگونگی نحوه تشکیل و فعالیت در این هیات را برای حضار بیان نمود.

در پایان طیبه دهقانی اشکذری به عنوان رئیس، عالیه دهقانی اشکذری به عنوان نائب رئیس، راضیه روستائی به عنوان دبیر و تعداد چهار نفر دیگر از خواهران به عنوان عضو این هیئت انتخاب شدند.

خاطر نشان می گردد؛ به دعوت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر جلسه هفتگی روحانیون و ائمه جماعات مساجد در محل دفتر امام جمعه اشکذر برگزار گردید که در این جلسه حجت الاسلام علی محمد دهقانی در مورد صنعت التفات در قرآن به تشریح آیاتی از قرآن در این زمینه پرداخت و به سؤالات تعدادی از حاضرین در جلسه پاسخ گفت. همچنین حجت الاسلام اسماعیلی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خواستار تکریم و گرامیداشت این مناسبت توسط روحانیون در مساجد شد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/JoywD