با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و مسئولین شرکت انرژی گستر جم تجهیزات درمانی تحویل مرکز خدمات جامع سلامت روستای کافی آباد شد.

به گزارش اشکذر خبر؛ همزمان با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید خدمت شهید آیت الله رئیسی و با حضور حجه الاسلام غالبی امام جمعه، پرهیزگار بخشدار، باقری رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و مسئولین شرکت انرژی گستر جم تجهیزات درمانی تحویل مرکز خدمات جامع سلامت روستای کافی آباد شد.

امام جمعه بخش خضرآباد ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شرکت انرژی گستر جم خدمت به مناطق کمتر توسعه یافته و روستاهای این بخش که بیشتر ساکنان آن سالمندان تشکیل می دهند را از باقیات الصالحات و جهاد در راه خدا دانست و از مسئولان شهرستان اشکذر نیز خواست توجه بیشتری به روستاهای این بخش داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه نوار قلبEcG؛یک دستگاه اتوکلا و یک دستگاه اکسیژن ساز است که جمعا به ارزش دو ملیارد و سیصد ملیون ریال می باشد که توسط شرکت انرژی گستر جم خریداری و تحویل مرکز خدمات جامع سلامت کافی آباد شد.

مرکز خدمات جامع سلامت روستای کافی آباد در چهل وپنج کیلومتری مرکز استان یزد واقع گردیده و به بیست و چهار روستای بخش خضرآباد و مسافرین دیگر مناطق استان به صورت شبانه روزی خدمات بهداشتی درمانی ارائه می کند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/hw81P