تجلیل از روسای کمیته های ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در بخش خضرآباد برگزار شد.

به گزارش اشکذر خبر، در مراسمی از اعضای روسای کمیته های ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور امام جمعه بخش خضرآباد و بخشدار خضرآباد تجلیل و قدردانی شد.

امام جمعه بخش خضرآباد با اشاره به مشارکت حداکثری مردم بخش خضرآباد در انتخابات یازدهم اسفند ماه گفت: مردم این بخش همگام با سایر هموطنان باحضورپرشور و گسترده در انتخابات یازدهم اسفند ماه حماسه سیاسی را که مدنظر رهبرمعظم انقلاب بود محقق کردند و جواب محکمی به یاوه گویان و استکبارجهانی دادند.

حجت الاسلام غالبی گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات باعث عزت و سربلندی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و تمام نقشه های شوم دشمنان که از یک سال قبل برای نا امید کردن مردم نقشه کشیده بودند نقش بر آب کرد.

بخشدار خضرآباد هم گفت: به دلیل پراکندگی روستاها و بارش برف سنگین برگزاری انتخابات سخت بود اما با همکاری و همیاری خوب دست اندرکاران انتخابات در این بخش مطلوب و با موفقیت کامل انجام شد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/utjDe