مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: به مناسبت هفته دولت 78طرح مخابراتی و همراه اول در استان یزد با سرمایه‌ای بالغ بر 834 میلیارد ریال در زمینه‌های تاسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش اشکذر خبر؛ محمدرضا زارع با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان، گفت: اجرای طرح فیبرنوری یکی از اقدامات مهم مخابرات منطقه در سال جاری است که تاکنون بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرستان‌های استان ایجاد شده است و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی در خصوص دیگر طرح‌های هفته دولت، افزود:‌ این طرح‌ها شامل تاسیس و توسعه و جایگزینی کافو نوری در ۶ مرکز، اجرای تجهیزات پروژه تانوما در ۲ مرکز ، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، اجرای فیبرنوری سایت BTSو تاسیس ، توسعه و افزایش تکنولوژی ۳۳ سایت BTS تلفن همراه است.

مدیر مخابرات منطقه یزد همچنین نصب سوییچ دیتا، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، ایجاد بستر ارایه سرویس سرینو در شهرستان های تفت و یزد و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته دولت دانست.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/eJrZH