امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در آستان مقدس امام زاده سيد کافی(ع) روستای کافی آباد با بیان اینکه خداوند پیامبر را به عنوان اسوه حسنه برای مومنانی که به خدا امید و اعتقاد دارند و به یاد خداوند هستند معرفی کرده است، خاطرنشان کرد: بهترین الگو برای همه انسان‌ها نبی مکرم اسلام هست که جایگاه عظیم ایشان را نشان می‌دهد.

به گزارش اشکذر خبر؛ حجه الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در آستان مقدس امام زاده سید کافی(ع) روستای کافی آباد با بیان اینکه خداوند پیامبر را به عنوان اسوه حسنه برای مومنانی که به خدا امید و اعتقاد دارند و به یاد خداوند هستند معرفی کرده است، خاطرنشان کرد: بهترین الگو برای همه انسان‌ها نبی مکرم اسلام هست که جایگاه عظیم ایشان را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به داستان خوابیدن حضرت علی (ع) در بستر پیامبر و از خودگذشتگی ایشان گفت: خداونددر این داستان به ما آموخت درست است که ما شما را مختار آفریدیم ولی اختیار را از خود سلب نکردیم، پس خداوند می‌تواند تمام برنامه دشمن را از بین ببرد اگر بخواهد.

حجت الاسلام غالبی دومین درس از این داستان را انتخاب حضرت علی (ع) عنوان کرد که خداوند افراد لایق را برای خود گلچین می‌کند،و باید قابلیت داشت.

حجت‌الاسلام غالبی به ولایت مداری امیرالمؤمنین (ع) نیز اشاره کرد و گفت : ایشان ولی را بهتر از خود می داند،و جان خود را سپر ولایت می کندو به او اقتدا می کند، پس شما هم با خیال آسوده به ولی خود اقتدا کنید

امام جمعه بخش خضرآباد به شهادت امام حسن عسگری(ع) اشاره کرد و افزود: سخنان معصومین نقشه راه است و در همه ابعاد زندگی انسانی بشریت دستور العمل دارند و بهترین سبک زندگی عمل کردن به توصیه‌های معصومین است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/Xe8PD