دومین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش اشکذر خبر؛ دومین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر با حضور حجه الاسلام پورقیومی مسئول اداره تبلیغات اسلامی، حسام پیتام ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و احمدی مسئول بسیج کارگری و سایر اعضای شورای اقامه نماز به میزبانی شرکت شایا کاشی کویر اشکذر برگزار شد.

در ابتدا حسام پیتام رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشکذر خلاصه ای از اقدامات انجام شده در سال گذشته و سه ماهه ابتدای سال را ارائه و برنامه های قابل اجرای پیش رو را تشریح کرد.

وی در زمینه مبحث نماز و بر تداوم همکاری ها بین دستگاه های مرتبط تاکید و پیشنهاداتی را در این راستا مطرح کرد؛ وی خاطر نشان کرد شرکتها باید در زمینه نماز و تجهیز نمازخانه و برگزاری نمازجماعت در شرکتها اقدام نمایند.

پورقیومی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما معتقدیم تمامی مشکلات اخلاقی انسان به دلیل سستی در اعتقاد به معاد است و با توجه به تاثیر مستقیم راندمان کاری، از سلامت روحی و جسمی کارکنان، باید نسبت به آگاهی بخشی، انجام مشاوره های فردی، خانوادگی و مذهبی و اعتقادی کارکنان اقدام شود.

وی همچنین در راستای بهبود روال امور فرهنگی شرکت اظهار کرد: ما آماده برگزاری هرگونه برنامه فرهنگی اعم از جلسات مشاوره، پرسش و پاسخ اعتقادی، برگزاری مسابقات فرهنگی، جشن و اعیاد، مراسم مذهبی، اعزام روحانی جهت برگزاری نماز جماعت هستیم.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/ZJBev