نخستین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ‌مسئول ستاد اقامه نماز و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش اشکذر خبر؛ نخستین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر در سال جدید با حضور پیتام رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام  پورقیومی مسئول اداره تبلیغات اسلامی، سخاوی مسئول ستاد اقامه نماز و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

پیتام در این جلسه با بیان اقدامات انجام شده در حوزه نماز، برنامه های قابل اجرای پیش رو در سال جدید در رابطه با فرهنگ نورانی نماز را مطرح کرد و گفت: فریضه نورانی و الهی نماز یکی از واجباتی است که ترک آن نور و برکت را از زندگی دور می کند و توجه به این امر مهم در جامعه بسیار ضروری است؛ تداوم همکاری ها بین دستگاه های مرتبط در جهت توسعه و ترویج نماز میان جامعه کا و تلاش ضرورت دارد.

پورقیومی ضمن تشکر از برگزاری این شورا کارگران را قشر مظلوم و البته مهم در پایداری کشور خوانده و خواهان توجه ویژه به مباحث فرهنگی حوزه کارگران از جمله موضوع نماز، نمازخانه، مسائل شرعی و اخلاقی کارگران شدند و آن را موجب افزایش راندمان کاری و افزایش کیفیت زندگی خانوادگی و کاری کارگران دانست و آمادگی خود را در زمینه ارائه خدمات به کارگران در حوزه های مذکور اعلام کرد.

در ادامه مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان اشکذر نیز از اقدامات صورت گرفته در حوزه نماز جامعه کارگری شهرستان تقدیر و بر همکاری بیشتر طرفین تاکید نمود و آمادگی کامل خود را جهت مشارکت در انجام برنامه ها اعلام کرد.

سخاوی پیشنهاد داد در راستای اهمیت و ارزش نماز اول وقت و لزوم توجه به این مهم از اصنافی که به نماز اول وقت اهمیت داده اند تقدیر به عمل آید.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/1URDz