به گزارش اشکذر خبر، محسن صادقیان اظهار داشت: به منظور بهسازی جاده خضرآباد جلسه مختلفی با حضور مسئولان شرکت فولاد آلیاژی ، نیروگاه سیکل ترکیبی ، شرکت شهرک های فولادی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شده است. وی افزود: در تمام این جلسه تأکید شده که تمامی واحدهایی که از این […]
به گزارش اشکذر خبر، محسن صادقیان اظهار داشت: به منظور بهسازی جاده خضرآباد جلسه مختلفی با حضور مسئولان شرکت فولاد آلیاژی ، نیروگاه سیکل ترکیبی ، شرکت شهرک های فولادی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شده است.
وی افزود: در تمام این جلسه تأکید شده که تمامی واحدهایی که از این جاده استفاده می کنند باید سهم خود را برای بهسازی جاده پرداخت کنند.
معاون استاندار یزد تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت قیر ، اداره کل راهداری ، هفته گذشته برآورد اولیه را درباره قیمت بهسازی و ترمیم این جاده انجام داده و امروز سهم هر مجموعه در این خصوص ابلاغ خواهد شد.
صادقیان با بیان اینکه در صورت عمل به تعهدات ، این کار در چند ماه پایانی سال انجام می شود ، خاطرنشان کرد: واحدهای مستقر در این مسیر ، سهم خود را به دو گونه می توانند انجام دهند یکی خود شرکتها با عقد قرارداد ، مورد تعهد شده را انجام دهند.

وی ادامه داد: روش دیگر این است که واحدهای تولید می توانند با سازمان مدیریت تفاهم کرده و سهم خود را به سایر منابع واریز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده با مبادله تفاهم نامه ، این کار را انجام دهد.
این مسئول درباره وضعیت جمع آوری نخاله های این جاده هم گفت: در سالهای گذشته ، مدیریت خاصی در مدیریت پسماندهای صنعتی در استان انجام نشده و این نخاله ها در سراسر شهر یزد در حال تخلیه است.
معاون استاندار یزد افزود: در سه ماه گذشته با تشکیل کارگروه پسماند استان در مرحله نخست برای جانمایی مکان مناسب برای تخلیه پسماندها و حمایت از بخش خصوصی در اجرای آن تصمیم گیری شده است.
به گفته صادقیان ، در همین راستان دو مکان در محدوده جاده یزد – طبس مشخص شد که در کارگروه امور زیربنایی مصوب و در کارگروه پسماند هم به تصویب رسید و امیدواریم از هفته آینده تخلیه زباله ها ساماندهی شده و از تخلیه آن در سایر مناطق جلوگیری شود.
بخش خضرآباد با جمعیتی افزون بر سه هزار نفر و وسعت یکهزار و 200 کیلومتر مربع و برخورداری از 23 روستا از بخشهای شهرستان اشکذر در استان یزد است.
منبع: ایرنا





علیرضا
تاریخ : 10 - دی - 1397
اداره راهداری از کلیه رانندگان در هر بارنامه چهار درصد از کل کرایه به عنوان عوارض راهداری میگیرد که در این مواقع خرج جاده سازی کند چرا موقع گرقتن عوارض راهداری از شرکتهای حمل ونقل خیلی جدی برخورد میکنن و تاریال آخر از حلقومشون میکشن بیرون اما وقت خرج کردن دنبال این میگردند که یکی کمکشون کنه این پول عوارض راهداری که سازمان حمل ونقل میگیره به خورد کی میده که جاده اش خرابه ودرست نمیکنه؟