سعید دهقانی اشکذری از سوی نامزدهای ائتلاف “همه باهم برای اشکذر” به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی این ائتلاف منصوب شد.

به گزارش اشکذر خبر؛ از سوی نامزدهای ششمین دوره از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر اشکذر و اعضای ائتلاف مردمی “باهم برای اشکذر” سعید دهقانی اشکذری به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی این ائتلاف منصوب و طی نامه ای به فرمانداری شهرستان اشکذر معرفی شد. متن این نامه به شرح زیر است.

جناب آقای هادی نسب

ریاست محترم ستاد اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر

سلام علیکم

احتراما به استحضار میرساند؛ با استناد به اصل یکصدم قانون اساسی و در راستای هم‌افزایی نامزدهای ششمین دوره از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر اشکذر و با لحاظ نمودن اصل تخصص و تعهد آقایان محمدکاظم سعیدمنش، احمد فرهمندزاد، علی مشیری‌نیا، علیرضا پیشداد و محمدحسن دهقانی اشکذری  اقدام به ائتلاف “همه باهم برای اشکذر” نموده‌اند.

به همین منظور و به لحاظ رعایت موازین و اصول قانون انتخابات مبنی بر حق معرفی مسئول ستاد انتخاباتی از سوی نامزدها جناب آقای سعید دهقانی اشکذری با کدملی ۴۴۲۰۰۶۸۵۶۶ به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی ائتلاف “همه باهم برای اشکذر” معرفی میگردد.

خاطر نشان میگردد؛ براساس توافق قبلی و نیز طی میثاق‌نامه‌ای که بین نامزدهای محترم رد و بدل شده است؛ هیچ یک از کاندیداها حق ائتلاف با گروه‌های مردمی، احزاب سیاسی و سایر نهادهای مدنی ندارند و در صورت بروز تخلف حق پیگیری قانونی برای سایر اعضای محترم محفوظ میباشد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/MJLIo