رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی برای اُنس بیشتر نسل آینده با قرآن در اشکذر افزایش یافته است.

به گزارش اشکذر خبر، پورقیومی گفت: قرائت قرآن کریم در سطح یک تعداد ۲۳۰ نفر و قرائت قرآن در سطح ۲، ۱۷۵ شرکت کننده داشته وهمچنین در سطح ۳ نیز به ۹۲ نفر در این شهرستان آموزش داده شده است.

وی افزود: آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سطح یک به ۶۵ شرکت کننده آموزش داده شد همچنین تفسیر قرآن کریم به ۱۳۷ نفر در شهرستان اشکذر تدریس شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر تصریح کرد: دوره های آموزشی حفظ جز ۳۰ قرآن کریم با حضور ۲۴۵ و تفسیر مجازی ۲۰ سوره آخر قرآن کریم ، با حضور ۸۵ نفر ، اجرای طرح قرآنی مستورا  با حضور ۳۲۵ نفر ، ۲۷ کرسی تلاوت قرآن کریم و ۱۲ محفل انس با قرآن کریم  در شهرستان اشکذر برگزار شده است.

وی اظهار داشت:دوره آموزشی آشنائی با سبک زندگی اسلامی ،کارگاه آموزشی یک روزه هنر خوب زیستن با رویکرد دینی و روانشناختی، طرح زندگی با آیه ها در دهه ولایت ، محرم و اربعین  و ۱۰ فراز منتخب ویژه ماه محرم با شرکت ۷۵۰ نفر از دیگر برنامه های اجرا شده است.

پور قیومی ادامه داد: دوره های آموزشی توانمند سازی مربیان محافل خانگی قرآن کریم با شرکت ۳۲ نفر و حفظ سور منتخب قرآن کریم با حضور ۱۸۳ نفر در این شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مؤسسه قرآنی و چهار خانه قرآن شهری و هفت خانه قرآن روستائی در شهرستان اشکذر، افزود:  دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم  برگزار شده و اطلاع رسانی و پیگیری اجرای طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم  با حضور ۱۸ نفر به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر انجام شده است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/NBRAb