به منظور توسعه شبکه تلفن همراه در استان یزد، 4سایت BTSهمراه اول در روستاهای بخش آسفیج شهرستان بهاباد با فناوری 4G افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ در مراسمی که به مناسبت هفته دولت با حضور حجه الاسلام و المسلمین بشکانی امام جمعه بهاباد، تیموری فرماندار بهاباد، مسعودی مقدم مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه ، حسنی نژاد رئیس مخابرات بافق و جمعی از مسئولان و مدیران استان و این شهرستان در روستای بنیز برگزار شد، ۴سایت BTSهمراه اول به طور همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه یزد در این مراسم با قدردانی از همت و تلاش متخصصین حوزه ارتباطات سیار مخابرات یزد در راه‌اندازی این سایت ها و تکنولوژی‌ها، اظهار کرد: این طرح ها که در قالب اجرای طرح خدمات عمومی در حوزه ارتباطات ( USO ) در روستاها انجام می‌شود.

وی افزود: این پروژه ها در روستا های سیمکوییه ، کمکوییه ، بنیز و باب دهوییه بخش آسفیج شهرستان بهاباد اجرایی شد.

فرماندار بهاباد نیز در این مراسم از وجود نیروهای متخصص و متعهد در مجموعه مخابرات منطقه یزد و شهرستان بافق و بهاباد ابراز خرسندی کرد و افزود: عملکرد مخابرات منطقه در توسعه ارتباطات استان از جمله ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی و برقراری ارتباطات پایدار و سایر دستاوردهای ارزشمند در شهرستان، قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/qmydE