نمایشگاه عکس باتماق با حضور رئیس آموزش و پرورش اردکان، ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، مدیریت دبیرستان استعدادهای درخشان اردکان، رئیس شورای شهر اشکذر و جمعی از مردم هنردوست شهرستان های اردکان و اشکذر در فرهنگسرای خاتمی (ره) اردکان افتتاح شد.

به گزارش اشکذر خبر؛ نمایشگاه عکس باتماق با حضور سید علی شاکر رئیس آموزش و پرورش اردکان، طالعی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانم بحری مدیریت دبیرستان استعدادهای درخشان اردکان، سید حسین حیدری رئیس شورای شهر اشکذر و جمعی از مردم هنردوست اردکان و اشکذر در فرهنگسرای خاتمی (ره) اردکان افتتاح شد.

در این نمایشگاه، برای اولین بار در استان آثار هنری گروهی در قالب عکاسی کانسپچوال به نمایش درآمد و با استقبال کم نظیر مردم و مسئولین روبرو شد.

دهقانی در این باره گفت: هدف من تشویق دانش آموزان به رویکردی جدید و دیدی متفاوت و خلاقانه به عکاسی است، اینکه عکاسی تنها به تصویر کشیدن طبیعت و آثار تاریخی نیست بلکه به تصویر کشیدن تفکر و آنچه در ذهن است ، دریچه ی جذاب‌تری را نسبت به هنر عکاسی می‌گشاید.

وی همچنین از دعوت چندین مجموعه خصوصی برای برپایی نمایشگاه باتماق در بخش‌ها مختلف استان خبر داد.

دهقانی همچنین ازحمایت سرکار خانم بحری مدیریت دبیرستان استعداد های درخشان فرزانگان شاکر و اسپانسر این نمایشگاه موسسه فرهنگی هنری افق کویر در اردکان تشکر کرد.

نمایشگاه عکس کانسپچوال “باتماق” تا تاریخ دوازدهم تیرماه در فرهنگسرای خاتمی (ره)اردکان پذیرای هنرمندان و هنردوستان می‌باشد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/VMD8Z