با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد، مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر در شهر مجومرد افتتاح شد.

به گزارش اشکذر خبر، با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون فرهنگی هنری، محمد صالح جوکار نماینده مردم شهرستان های یزد، اشکذر، زارج و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین پارساییان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد و دیگر مسئولان شهرستان اشکذر، مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از ۱۴ سال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

زمین این مرکز توسط خیرنیک اندیش سید ضیاالدین وکیل السادات تامین شده و پس از آن با تزریق اعتبارات استانی و شهرستانی در طی چندین سال، هم‌اکنون آماده افتتاح شده است.

ساخت اولین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اشکذر در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۸ در مجومرد کلید خورد و امروز با حضور معاون وزیر به بهره‌برداری رسید.

مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سالن آمفی تئاتر داشته که قرار است با همکاری خیرین، تجهیز شود.

این مرکز تنها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر بوده که در شهر مجومرد احداث شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تجهیزات کاملی از جمله کتابخانه، اتاق قصه‌گویی، اتاق نجوم، سالن مطالعه، سالن صنایع دستی و سفالگری، مرکز شعر و داستان نویسی، خوانش کتاب و…دارد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این در شهرستان اشکذر مرکز سیار کانون فعال بوده و بیش از هزار عضو کودک و نوجوان داشته‌ است.

برای مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان  ۱۲ هزار کتاب در نظر گرفته شده که تاکنون چهار هزار نسخه ثبت و مابقی در حال آماده‌سازی است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/AywMz