از سری مسابقات لیگ برتر استان یزد در هفته اول از دور برگشت، دو تیم شهرداری اشکذر و دهیاری بهاباد به مصاف هم رفتند.

به گزارش اشکذر خبر، از سری مسابقات لیگ برتر استان یزد هفته اول از دور برگشت، دو تیم شهرداری اشکذر و دهیاری بهاباد در هوای سرد و آفتابی روز جمعه دوم دی ماه در ورزشگاه ۲۲ بهمن اشکذر به مصاف هم رفتند که شهرداری اشکذر همانند بازی رفت با ۵ گل از سد دهیاری گذشت.
بازی با تاخیر ۲۰ دقیقه ای ورود تیم میهمان از ساعت ۱۴:۲۰ با سوت داور اردکانی شروع شد.

تیم دهیاری بهاباد کاملا دفاعی بازی می کرد و چشم به ضد حملات سپرده بود اما تیم شهرداری اشکذر سراپا حمله بود تا اینکه دقیقه ۴۰ قفل دروازه بهاباد با سانتر زیبای سعید حاجی حسینی، بازیکن جوان و آینده دار اشکذر و ضربه سر جعفر حدادی به گل نشست و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم  تماشاگران پرتعداد اشکذری شاهد بازی پایاپایی از طرف هر دو تیم بودند تا اینکه دقیقه ۷۰ شوت سید احمد پورحسینی توسط دروازه بان بهاباد دفع شد ولی در برگشت حمیدرضا دهقان آن را به گل دوم شهرداری تبدیل کرد.

بعد از این گل شیرازه تیم بهاباد به هم پاشید و سید مهدی افزونی سرمربی تیم شهرداری با تعویض های خود و ورود بازیکنان جوان،  فشار را از روی تیم بهاباد بر نداشت و گل های بعدی در دقیقه ۷۵ توسط مجتبی حسن پور،  دقیقه ۸۰ توسط علی رفیعی و دقیقه ۸۵ توسط زانا کریمی به ثمر رسید.
داور این دیدار از هیچ کارتی در این بازی استفاده نکرد و بازی را به درستی مدیریت کرد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/j7olK