فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز یزد دیدار و پیرامون تولید محتوا و پوشش رسانه‌ای برنامه‌های استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرستان اشکذر گفتگو کرد.

به گزارش اشکذر خبر؛ روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با احسان کریمی مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز یزد دیدار و پیرامون تولید محتوا و پوشش رسانه‌ای برنامه‌های استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرستان اشکذر گفتگو کرد.

ردائی در جریان این دیدار با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: قریب ۲۰ سال از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان اشکذر می‌گذرد و امروز بار دیگر این شهرستان آماده میزبانی از یک عزیز خوشنام دیگر است و انتظار می‌رود همه ظرفیت‌ها و امکانات در این راستا به کار گرفته شود.

احسان کریمی نیز در این دیدار به ظرفیت‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون که استان قلبی و دلی آماده عزاداری و میزبانی از این شهید عزیز است؛ صدا و سیما نیز آمادگی همکاری کامل در این راستا را دارد.

گفتنی است؛ مراسم استقبال و وداع ساعت ۲۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت همراه با یادواره شهدا در گلزار شهدای فیروزآباد برگزار خواهد شد؛ همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام ساعت ۰۹:۳۰ شنبه ۱۵ اردیبهشت از میدان مسجدالرضای اشکذر آغاز می‌گردد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/r6G9G
  • نویسنده : علی مشیری نیا