روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با امام جمعه موقت یزد، تربیت نوجوان نمونه بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در پنج سلامت معنوی، اخلاقی، علمی، جسمی و سیاسی را از دغدغه‌های مدیران شهرستان برشمرد.

به گزارش اشکذر خبر، به مناسبت چهارم اسفندماه “روز من الحبیب دانش آموزان شهرستان اشکذر”، جمعی از دانش‌آموزان ضمن تجدید میثاق با سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی با آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی دیدار کردند.

 در این دیدار صمیمی که پنجم اسفندماه با همراهی حجج‌الاسلام والمسلمین محمدرضا طالبیان و حسین غالبی ائمه جمعه اشکذر و خضرآباد، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و بخشدار خضرآباد انجام شد؛ هفت نفر از دانش‌آموزان از دغدغه‌ها و مطالبات خود پیرامون مباحث مرتبط با نوجوانان را مطرح کردند.

درادامه این دیدار، فرماندار شهرستان اشکذر به دغدغه‌های مدیران شهرستان برای تربیت نوجوان نمونه بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در پنج سلامت معنوی، اخلاقی، علمی، جسمی و سیاسی اشاره کرد و به بیان گزارشی درخصوص دو ابتکار طرح همیار جمهوریت در بحث انتخابات و نوحه هزار نفره فتح خون برای حمایت از کودکان غزه پرداخت.

آیت‌الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از دانش‌آموزان مبتکر روز “من‌الحبیب”، خاطرنشان کرد: این روز می‌تواند برای دانش‌آموزان به عنوان سند استانی نیز مطرح شود.

قائم‌مقام شورای حوزه علمیه استان یزد، در ادامه به تشریح اهمیت جهاد تبیین توسط نوجوانان پرداخت و گفت: جهاد تبیین یک نوجوان برای نوجوان از ده‌ها خطبه و سخنرانی ما مؤثرتر است.

گفتنی است شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشکذر در تقویم فرهنگی شهرستان روز چهارم اسفند را به مناسبت پاسخ نامه مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان اشکذر پس از شهادت سردار دلها به نام روز من‌الحبیب نامگذاری کرده است.

 

 

در ادامه بیشتر بخوانیم

اخبار مربوط به جهاد تبیین

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/PHq9R