دبیر برگزاری مسابقات فوتبال کاپ آزاد نوجوانان بخش خضرآباد شهرستان اشکذر طی پیامی از محمد صالح جوکار و مسئولان شهرستان اشکذر به واسطه حمایت از فعالیت‌های ورزشی در روستاهای بخش خضرآباد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اشکذر خبر؛ ابوالفضل نمکساب دبیر برگزاری مسابقات فوتبال کاپ آزاد نوجوانان بخش خضرآباد شهرستان اشکذر طی پیامی از محمد صالح جوکار نماینده مردم شهرستتان های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن و مسئولان شهرستان اشکذر به واسطه حمایت از فعالیت‌های ورزشی در روستاهای بخش خضرآباد تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

بر خود وظیفه می‌دانم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از دکتر محمد صالح جوکار، نماینده محترم شهر یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن و سایر مسئولان شهرستان اشکذر، بخش خضرآباد و روستای زربند تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان از همه کسانی که در امر برگزاری این رقابت‌ها به صورت ویژه از داوران و مربیان عزیز که در امر توسعه #ورزش_فوتبال تلاش نمودند سپاسگزار بوده و موفقیت روز افزون را از درگاه خداوند متعال برای همه جوانان و نوجوانان در بخش خضرآباد خواستارم.

شایان ذکر است؛ این رقابت‌های ورزشی ویژه نوجوانان در چمن‌های مصنوعی احداث شده در روستاهای بخش خضرآباد به ویژه روستای زربند؛ که پیش از این با حمایت ویژه و تأمین اعتبار از سوی دکتر محمد صالح جوکار و در پاسخ به مطالبات جوانان محقق شده بود، برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/yjA4I