پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید منتشر شد.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر؛ محمود دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را به همه دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی تبریک گفت.

در متن پیام دهقانی آمده است:

سوگند به قلم و آن چه مى‌نگارند

با سلام و احترام

جای بسی خوشبختی است که آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان گرامی به خصوص دانشجویان ورودی جدید، اعضای محترم هیأت علمی تمام وقت و نیمه وقت و کارکنان عزیز تبریک عرض می نمایم.

این شروع، نماد جدیدی از امید، علم و عشق به یادگیری است. سالی پر از موفقیت و پیشرفت برای همه شما آرزومندم.

دانشجویان عزیز، شما آینده‌سازان این سرزمین هستید. هر لحظه‌ای که در این دانشگاه می‌گذرانید، فرصتی است برای یادگیری و رشد. از شما می‌خواهم که با انگیزه و اشتیاق به دنبال علم و دانش بروید و هر روز در مسیر پیشرفت گام بردارید.

به اساتید بزرگوار نیز احترام ویژه‌ای دارم. تلاش و زحمات شما در تربیت نسل‌های آینده و انتقال دانش، بی‌نهایت ارزشمند است. امیدوارم که بتوانید با الهام‌بخشی و انگیزه‌دهی به دانشجویان، تأثیر مثبتی در زندگی آن‌ها بگذارید.

و به کارکنان عزیز، که بی‌وقفه در خدمت به دانشگاه و دانشجویان هستید، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. شما نقش بسزایی در تسهیل فرآیندهای آموزشی و ارائه خدمات به دانشجویان دارید.

در پایان، آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت برای همه شما دارم و امیدوارم که سال تحصیلی جدید پر از تجربیات و خاطرات خوب و یادگیری‌های با ارزش برای همه ما باشد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/b4wDM