فاطمه مسعودی همت آبادی دبیر انجمن ادبی ساباط از جمله فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان اشکذر است که در زمینه برنامه های ادبی فعالیت قابل توجهی در این شهرستان دارد.

به گزارش اشکذر خبر؛ فاطمه مسعودی همت آبادی در گفتگو با اشکذر خبر اظهار داشت: انجمن ادبی ساباط در سال ۹۷ با پنج عضو اصلی در شهرستان اشکذر به ثبت رسید که وی به عنوان دبیر این انجمن مذکور پذیرفته شده است.

مسعودی از جمله برنامه های ادبی که در انجمن مذکور از زمان ثبت تا کنون صورت گرفته را برگزاری دو دوره داستان نویسی، برگزاری نشست های ماهیانه نقد و معرفی کتاب که تا کنون ۲۴ دوره برگزار شده، برگزاری کارگاه کتابخوانی، اجرای طرح خاتون (بانوان کتابخوان) در روستای همت آباد که تا کنون سه دوره آن برگزار شده و دوره چهارم آن با همراهی بانوان ابراهیم آباد در حال برگزاری است را عنوان کرد.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های هفته کتاب با همراهی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اشکذر در آبان سال جاری، برگزاری مسابقه کتابخوانی هدهد قصه گو برای رده سنی کودک،برگزاری نشست معرفی کتاب نوجوان با همراهی انجمن تئاتر و نیز برنامه هفتگی متن خوانی، نشست های ماهانه گلستان سعدی از دیگر فعالیتهای انجمن ادبی ساباط در شهرستان اشکذر است.

وی با بیان اینکه کم توجهی در حوزه فرهنگی و نیز نبود بودجه خصوصا در امر کتاب خوانی از جمله مشکلات عمده فعالیت های فرهنگی است از مسولان مربوطه درخواست توجه و تخصیص بودجه برای تهیه کتاب و برنامه های فرهنگی نمود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/vfKPe