مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: مردم ولایت‌مدار شهرستان اشکذر همزمان با شب و روز عید سعید غدیر خم در یک سنت الهی و پسندیده به طبخ و توزیع چهل هزار پرس غذا در بین اهالی و مردم این مناطق اقدام کردند.

به گزارش اشکذر خبر؛ حجه لاسلام محد پورقیومی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: مردم ولایت‌مدار شهرستان اشکذر همزمان با شب و روز عید سعید غدیر خم در یک سنت الهی و پسندیده به طبخ و توزیع چهل هزار پرس غذا در بین اهالی و مردم این مناطق اقدام کردند.

پورقیومی در همین رابطه اظهار داشت: عیدسعید غدیر خم، عید ولایت علی بن ابی طالب (ع) و جانشینی بر حق آنحضرت برای پیامبر اسلام (ص)، یکی از بزرگترین اعیاد مسلمان است که در روایات از آن به عیدالله الاکبر یاد شده است.

دبیر ستاد گرامی داشت دهه ولایت و امامت شهرستان اشکذر همچنین گفت: در این ایام و عید مبارک غدیر، به جز عیدی دادن سادات که از قدیم مرسوم بوده، اطعام و افطاری به مومنان نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

این مسئول از دیگر برنامه های شهرستان اشکذر به مناسبت غدیر تبیین جایگاه امامت، برگزاری دعای ندبه بصورت پخش زنده از شبکه استانی، برپایی ایستگاه های متنوع صلواتی، نصب پرچم امیرالمومنین (ع) بر سردرب مساجد، تکایا و منازل، کاروان های پیاده روی، برگزاری مسابقات متنوع، مدیحه سرایی و… ذکر کرد.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/MvEml