عباس طالبیان اشکذری به همراه دو فرزند و عروسش به طور همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تحصیل می کنند.

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر؛ چهار عضو یک خانواده اشکذری، در حال تحصیل در این واحد دانشگاهی هستند.

بنابر این گزارش؛ عباس طالبیان اشکذری به تازگی مقطع کاردانی حسابداری را گذرانده و دانشجوی کارشناسی حسابداری شده و فرزندانش علی اکبر و علی اصغر؛ دانشجوی کاردانی حسابداری هستند. زهرا کریمی(همسر علی اکبر)، عروس این خانواده هم دانشجوی کارشناسی میکروبیولوژی است.

با وجود این که خانواده هایی هستند که با داشتن یک دانشجوی دانشگاه آزادی باز هم گلایه مندند و می گویند نمی توانیم هزینه های دانشگاه آزاد اسلامی را بپردازیم؛ با این حال آقای طالبیان معتقد است دانشگاه آزاد اسلامی با شرایط مطلوبی که دارد باعث می‌شود دانشجویان هیچ دغدغه‌ای در دوران تحصیل خود نداشته باشند و تنها به کسب دانش بپردازند و صاحب علم و اندیشه باشند.

وی علت تحصیل خود، فرزندان و عروسش در دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر را در این می داند که دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر در بحث پژوهشی و فناوری خیلی پیشرفت داشته و از نظر فرهنگی هم بسیار قوی است و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی دارد و از سوی دیگر برای افرادی که شاغل هستند تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بسیار مناسب است چرا که دانشجویان می توانند در روزهای آخر هفته و ساعات عصر در کلاس های درس حاضر شوند و مسأله ای که از تمامی این موارد اهمیت بیشتری دارد آن است دانشجو می تواند در شهر خودش با آرامش خاطر و در کنار خانواده به تحصیلاتش هم ادامه دهد.

نکته جالب توجه این که این پدر پس از ۳۰ سال با فرزندش علی اصغر همکلاس شده است.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/QerHn