جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری نهادهای مسئول در بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم و مباهله با حضور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر، رئیس شورای هیئات مذهبی این شهرستان و بخشدار جدید خضرآباد و رؤسای هیئات مذهبی بخش خضرآباد برگزار شد.

به گزارش اشکذر خبر؛ جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری نهادهای مسئول در بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم و مباهله با حضور حجت‌الاسلام پورقیومی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر، باقری رئیس شورای هیئات مذهبی این شهرستان و پرهیزکار بخشدار جدید خضرآباد و رؤسای هیئات مذهبی بخش خضرآباد برگزار شد.

پورقیومی در این جلسه که در رابطه با گرامی داشت عید غدیر در محل مسجد روستای دربحص برگزار شد؛ با مهم دانستن شعارها، نمادها و پیام های عید بزرگ غدیر، گفت: ما باید سعی کنیم تکریم عید غدیر در متن زندگی ما قرار گیرد و تمام برنامه های ما باید به سمتی جهت داشته باشد که دلبستگی و محبت بین مؤمنین افزایش یابد تا در نهایت به حقیقت ولایت نزدیک شویم.

شایان ذکر است؛ طبخ غذای گرم و توزیع بین مردم در تمام روستاهای بخش خضرآباد در روز عید سعید غدیر، برپایی جشن در اکثر روستاهای این منطقه و دیدار با سادات روستاها از جمله برنامه هایی است که به مناسبت‌ عید سعید غدیر در بخش خضرآباد انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/Cpa0b