مسئولان و روئسای هیئات مذهبی بخش خضرآباد گرد هم آمدند تا با برنامه‌ریزی و هم اندیشی مراسم دهه اول ماه محرم را هر چه باشکوه‌تر برگزار نمایند.

به گزارش اشکذر خبر، این هم اندیشی با هدف تبیین منشور عزاداری در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر و بخشدار خضرآباد در محل مسجد جامع روستای دربحص برگزار شد .
در این نشست تبیین منشور عزاداری در این ایام با حفظ و تقویت شان و منزلت سالار شهیدان و ائمه (ع) و دوری از هر گونه رفتار مغایر با راه و هدف امام حسین (ع) و عدم مزاحمت برای شهروندان و نیز دوری از خواسته های دشمنان دین و قرآن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با دعوت هیئات مذهبی در برگزرای هر چه با شکوه تر مراسم عزاداری سالار شهیدان بر رعایت موازین شرعی و حرمت مجلس عزای فرزند حضرت فاطمه (س) تاکید کرد.
حجت‌الاسلام پورقیومی با اشاره به این که هیئات مذهبی در واقع کار فرهنگی بزرگی را در جامعه اسلامی ما بر عهده دارند بر تقویت آداب این ایام و بخصوص شب عاشورا و همچنین برپائی نماز ظهر عاشورا که همانا خواسته و هدف امام حسین (ع) برپا داشتن نماز بود تاکید کرد .

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/Nt8vR