امام جمعه بخش خضرآباد با اشاره به سالگرد برپایی اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی؛ نماز جمعه را موهبتی بزرگ و دشمن شکن نامید گفت: باید از این نعمت بزرگ بهره مند شویم.

به گزارش اشکذر خبر؛ همزمان با چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه بخش خضرآباد؛ نماز جمعه این بخش از شهرستان اشکذر با حضور روح الله ردائی فرماندار، پورقیومی مسئول اداره تبلیغات اسلامی اشکذر، پرهیزگار بخشدار خضرآباد و قشرهای مختلف مردم  ولایت‌مدار روستاهای این بخش از شهرستان اشکذر در محل مسجد جامع روستای شرب العین به امامت حجت الاسلام غالبی اقامه شد.

غالبی با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در بخش خضرآباد و اقامه اولین نمازجمعه در ایران اسلامی در ۵ مرداد گفت: سالگرد برپایی اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی را در پیش داریم؛ موهبتی بزرگ و دشمن شکن که در تمام شهرها و بخش‌های کشور انجام گرفت و باید از این نعمت بزرگ بهره مند شویم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز مباهله اظهار داشت: بزرگترین فضیلت امیرالمؤمنین در روز مباهله محقق شد چراکه به عنوان نفس پیامبر معرفی گردید. یعنی همه فضائل پیامبر (غیر از نبوت) در علی علیه السلام وجود دارد و مهمترین پیام مباهله آن است که برای تبلیغ دین باید ازجان عزیزان گذشت و در مسیر مبارزه با استکبار باید ثابت قدم باشیم.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/y1kRE