نماینده مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر  و بخش ندوشن پس از بازدید از طرح‌های نیمه تمام بخش خضرآباد طی جلسه‌ای که در مسجد روستای میل سفید و هامانه با حضور امام جمعه این بخش، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی از روسای ادارات این شهرستان تشکیل شد؛ قول مساعد مبنی بر پیگیری مسائل و مشکلات این بخش از شهرستان داد.

به گزارش اشکذر خبر؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر  و بخش ندوشن پس از بازدید از طرح‌های نیمه تمام بخش خضرآباد طی جلسه‌ای که در مسجد روستای میل سفید و هامانه با حضور حجه الاسلام غالبی امام جمعه این بخش، علمدار یزدی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، هادی‌نسب شهرستان اشکذر، حسینی بخشدار خضراباد، جمعی از روسای ادارات شهرستان اشکذر و شورای بخش و شهر خضرآباد تشکیل گردید؛ شرکت کرد و پیرامون موضوعات زیر بحث و تبادل نظر گردید.

بنابر این گزارش جوکار قول مساعد تا دستور پیگیری مصوبات این جلسه را خواهد داد.

برهمین اساس در این جلسه مقرر شد تا در رابطه با تعریض راه یزد به خضراباد و کذاب مبلغ ۴ میلیارد تومان از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت تعریض پل‌ها اختصاص یافته و مابقی تعریض جاده نیز انجام شود.

در رابطه با نارضایتی مردم بخش خضرآباد از بنیاد مسکن نیز نماینده محترم نیز از کارکرد بنیاد مسکن رضایت کامل نداشت و قرار شد دستور پیگیری لازم در این زمینه صادر کند.

در ارتباط با آبرسانی به همه روستاهای این بخش؛ طبق برنامه آبفای اشکذر قرار شد تا پایان شهریور لوله‌گذاری و منابع پمپاژ آب تا روستاهای منطقه کذاب احداث گردد و در قالب فازهای ۱ و ۲ اجرا گردد که فاز یک آبرسانی به روستاهای قبل از خضراباد و فاز ۲ آبرسانی به روستاهای منطقه کذاب است.

بر اساس این گزارش و در رابطه با تخلیه زباله‌ها و سرباره‌های فولاد در کنار جاده و اعتراض مردم و شوراها قرار شد دستور پیگیری لازم را صادر گردد.

همچنین درخصوص شیشه مظروف و آلایندگی‌های آن نیز به طور مفصل بحث شد و اعتراض مردم به رئیس صمت و نماینده مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر منتقل شد

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/jjtzm