با بدرقه فرماندار، امام جمعه و مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر دختران حاج قاسم سلیمانی این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش اشکذر خبر؛ به گفته حجت الاسلام پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر طرح دختران حاج قاسم با هدف تربیت نسل انقلابی و دغدغمند برای انقلاب اسلامی و مردم کشور عزیز ایران اوّلین بار در این شهرستان با راهبری اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در حال اجرا است.

این مقام مسئول در همین رابطه افزود: تعداد ۱۰۰ نفر از دختران بین ۱۵ تا ۲۰ سال با توانمندیهای مختلف از سراسر شهرستان اشکذر در این طرح جذب شده اند و دوره های آموزشی و فرهنگی مختلفی را می گذرانند.

پورقیومی تاکید کرد: در جدیدترین برنامه تعداد ۴۵ نفر از دختران طرح حاج قاسم همزمان با ایام پایانی ماه صفر به مدّت ۵ روز به مشهد مقدس اعزام گشتند. هدف از این سفر فرهنگی زیارتی، خدمت به زائران امام علی بن موسی الرضا علیه السلام در قالب برپایی موکب دختران حاج قاسم استان یزد است که عمدتا با مشارکت خیرین، شرکت کنندگان و خانواده هایشان مورد حمایت قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ این موکب در ایام پایانی ماه صفر به صورت شبانه روزی در بخشهای مختلف و برای سنین متفاوت، در قالب گروه های دسته بندی شده توسط دختران حاج قاسم خدمت رسانی میکند.

شرکت کنندگان در این برنامه فرهنگی، خادمی برای اهل بیت (ع) را افتخار بزرگی برای خود و در مسیر ظهور امام زمان (عج) می دانند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/5WmD6