امام جمعه بخش خضرآباد خواستار جلوگیری از ایجاد صنایع آلاینده به ویژه کارخانه های شیشه مظروف و کاشی عقیق در این منطقه از شهرستان اشکذر شد.

به گزاش اشکذر خبر؛ حجت الاسلام سید علی حسینی زاده خضرآبادی امام جمعه موقت بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه که در مسجد امام زاده سید کافی (ع) برگزار شد؛ به آلودگی شرکت های تازه تاسیس در مجاورت فولاد آلیاژی ایران اشاره کرد و گفت: با تاسیس این شرکت های آلاینده خسارات عظیمی به بخش های مختلف روستاهای منطقه وارد شد.

حسینی زاده خضرآبادی در ادامه خواستار جلوگیری از ایجاد صنایع آلاینده به ویژه کارخانه های شیشه مظروف و کاشی عقیق در این منطقه از شهرستان اشکذر شد.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه به لزوم توجه بیشتر دولت مردان به نقش جوانان در اداره کشور پرداخت و گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و برنده از میدان به در آمدیم؛ الان هم باید به جوانان توجه بیشتری شود و مشکلات آنان را مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه موقت بخش خضرآباد خواستار توجه بیشتر مسولان کشوری و استانی به اشتغال و مسکن جوانان شد و گفت: مسئولان به مشکلات جوانان به ویژه واگذاری زمین و کارگاه های کوچک در جوار روستاها برای ساخت مسکن و کارگاه های زود بازده اقدام عاجل نمایند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/jZ9A4