تسهیلگر بنیاد برکت شهرستان اشکذر با بیان اینکه رویکرد اصلی بنیاد برکت، اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی است؛ گفت: سری جدید پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به طرح های اشتغالزایی در مناطق شهری و روستایی شهرستان اشکذر آغاز شده است.

به گزارش اشکذر خبر؛ جعفری تسهیلگر بنیاد برکت شهرستان اشکذر با بیان اینکه رویکرد اصلی بنیاد برکت، اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی است؛ گفت: این بنیاد به تمام کسانی که ساکن در مناطق شهری و روستایی این شهرستان متقاضی ایجاد اشتغال باشند؛ تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می کند.

جعفری تسهیلات در حوزه شهری مشاغل تولیدی و کارگاهی و در مناطق روستایی در زمینه های طرح‌های پرورش دام، زنبورداری، پرورش طیور، طرح‌های کشاورزی (کشت گیاهان دارویی، یونجه و…)،پرورش ماهی، پرورش قارچ، طرح‌های مشاغل فنی و خدماتی و مشاغل کارگاهی خرد و کوچک تولیدی را از جمله طرح های تحت حمایت بنیاد برکت در شهرستان اشکذر ذکر کرد و افزود: کلیه متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی در مناطق روستایی به دهیاری ها و در مناطق شهری به فرمانداری و اداره صنعت معدن تجارت مراجعه کنند.

وی همچنین بیان کرد: برای اطمینان از راه ‌اندازی کسب ‌و کار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، بازدیدهای دوره ‌ای از سوی تسهیلگران و مجریان بنیاد انجام می ‌شود.

جعفری در خصوص فعالیت‌های بنیاد برکت در راستای اشتغالزایی در شهرستان اشکذر گفت: طی دو سال فعالیت این بنیاد چهارصد طرح از طریق بنیاد برکت برای توسعه اشتغال شهرستان اشکذر به بانک‌ها معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://ashkezarnews.ir/riixm